fredag

äntligen helg och jag kan luta mig tillbaka. sitter här ensam i min lägenhet. har lagat mat och suttit vid mitt matsalsbord i mitt tomma kök och läst ännu en skvallerblaska. mitt i tystnaden, den uppskattade tystnaden.
var ute igårkväll med några tjejkompisar. skulle ta en öl eller två men det blev en öl, en tequilashot och säkert 3-4 redbullvodka. en halvtimme innan jag skulle kila hemåt till min man slog det till rejält mot huvudet och jag vart kanonfull. väl hemma inatt blev det film och mys och godisätande.
hade världens huvudvärk idag på morgonen och magen vände sig ut och in. väl på jobbet ville jag bara springa upp på toaletten och kräkas ännu en gång men det ordnade upp sig under dagen.

känner mig dock lite småseg överhuvudtaget idag. känner att det var längesedan jag fick sova ut riktigt ordentligt.
imorgon är det tvättning och sedan kommer mami och papi. ska bli miiisigt.

nåja, om 5 timmar kommer CG hem från jobbet. skulle kunna vänta en evighet på honom men idag vet jag inte riktigt om jag orkar. tänkte bara ta mig en dusch, fräscha upp mig. noppa mina ögonbryn och måla mina naglar i någon exotisk färg.
sedan blir det chirre och dirre, sängen och tv. mmmm. nu hoppas jag bara på lite shopping i helgen och då blir livet gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0