i brist på annat

Lista snodd av Sandra.

1. Hur gammal är du om fem år?
då är jag precis fyllda 25 bast!!
2.Vem var den sista du träffade? bortsett från CG så var det mina polare och kollegor igår. CG's föräldrar idag.
3. Hur lång är du? 1.72.
4. Vilken var den senaste film du sett? Get Smart.
5. Vem ringde du senast? Min syster tror jag, eller så var det CG.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till min bästa kompis i Atorp skrev jag såhär; "ringer någon dag. fick ju inte så mycket sagt på msn häromsistens :) puss"
7. Vad är helgens planer? vara ledig! mamma och pappa kommer hit under lördagen och det blir väl att planera flytt. sen vill jag hinna shoppa lite och kanske gå ut. får se helt enkelt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms helt klart eftersom jag har telefonskräck.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta och har varit i snart 21 år.
10. När såg du senast din pappa? den 5 juni på min brors student.
11. Vilken ögonfärg har du? blåa med en gul rand runt iris.
12. Har du någon gång hittat en katt? nix.
13. Vilken är din favoritplats? sittandes på en strandrestaurang med en drink eller två i Turkiet. Eller bara sittandes på en brygga i solnedgången i Eriksberg.
14. Vilken plats föredrar du minst? haha, jobbet. Sverige i allmänhet.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis bor jag eller är påväg att bo utomlands, har ett bra jobb och så är jag förhoppningsvis gift och har ett eller två barn. (haha, så här skulle det aldrig låta för ett halvår sedan!)
16. Vad skrämde dig som barn? mörker definitivt. var otroligt mörkrädd.
17. Vem fick dig att skratta senast? någon från igår. kanske Aladin?
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? egentligen kanske. men vinyl är ju lite status ändå.
19. Har du stationär eller bärbar dator? stationär men vill ha en bärbar.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på. fryser lätt så oftast blir det med lite kläder på. annars åker de väl av under nattens gång och tillslut är jag utan mohihih.
21. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
22. Hur många landskap har du bott i? 2. Småland och nu Västra Götaland.
23. Har du någon gång spytt på någon? jaaa, min mamma och min pappa och min kusin såvitt jag vet.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor förfan!!
25. Är du social? ja, jag tycker om att umgås och snacka med folk men då ska de bannemig vara intressanta och vältaliga tillbaka!
26. Vilken är din favoritglass? kör på den gamla klassikern, just det, Magnum Classic.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa långt härifrån och kanske aldrig mer komma tillbaka. shoppa lite och kanske investera i framtida utbildningar.
28. Tycker du om kinamat? love it?
29. Tycker du om kaffe? ja, kaffe är gott men inget jag är beroende av.
30. Vad dricker du till frukost? om jag nu äter frukost vill jag helst dricka mjölk eller apelsinjuice.
31. Sover du på någon särskild sida? njaa, beror på vilket håll CG ligger åt. annars blir det bara på hederlig rygg.
32. Kan du spela poker? nix. thank god for that.
33. Tycker du om att mysa? vem gör inte? så länge det är med min karl så!
34. Är du en beroendemänniska? egentligen inte men i nuläget kan det lätt bli så. är beroende av mina vänner och min pojkvän. och min familj såklart.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp.
36. Vill du ha barn? jaa. sisådär 3-4 stycken. vill ha en stor familj.
37. Kan du några andra språk än svenska? kan engelska, franska och ytterst lite polska i både tal och hörförståelse.
38. Har du någonsin åkt ambulans? nej. planerar inte att göra det heller.
39. Föredrar du havet eller en pool? pool helst men havet är helt ok. har lärt mig slappna av där.
40. Vad spenderar du helst pengar på? helst resor helt klart. sen blir det kläder och nöjen stora som små.
41. Äger du dyra smycken? nej, bara billiga skitsmycken.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? eh ja ehehehe....hrrm...nej men lakrits var det faktiskt.
43. Vem är den roligaste människan du känner? en kille på mitt jobb. om någon kan få mig att skratta är det han och det blir tills tårarna sprutar!!
44. Välj ett ärr på din kropp? ett stort men inte lika fullt synligt ärr jag har på mitt vänstra knä. fick det när jag var liten när jag trillade med min dåvarande bästa kompis med cykeln i en grusbacke. fick ett äkta köttsår. aj aj aj.
45. Vad har du för ringsignal? Ashlee Simpson - Outta My Head.
46. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? jaa, det har jag väl.
47. Flirtar du mycket? näej, kanske gör det omedvetet.
48. Vart togs din profilbild? på café condeco vid kompassen här i Gbg för snart en månad sedan.
49. Kan du byta olja på bilen? nej?
50. Har du fått fortkörningsböter? nope :)
51. Vilken var den senaste bok du läste? Så Länge Vi Båda Andas av Stephenie Meyer.
52. Läser du dagstidningen? japp, på jobbet.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? nej. köper om jag skulle vilja.
54. Dansar du i bilen? ibland.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107.3. gamla godingar.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vad jag inte skulle glömma ta med till Mallis.
57. När var du i kyrkan senast? för kanske 2 månader sedan, på begravning.
58. Är du nöjd med din kropp? hyffsat. något kilo minus hade vart asbra!
59. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? hoppas jag kommer bli gift men vill vara förlovad ett bra tag innan.
60. Vad jobbar du med om 5 år? ingen aning. förhoppningsvis har jag lämnat serviceindustrin en gång för alla och pluggar till mitt framtida yrke istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0