kamp med liten etta

ja, grejjen är att jag börjat blogga här på blogg.se igen. hade kvar mitt gamla konto ifall jag någon dag skulle sakna det och I kinda did. övergav devote.se alltså men det är det ingen som vet ännu. och ingen vet om denna bloggen. har nämligen bytt domän och allting. a fresh start!
måste nog säga att jag trivs bäst här på blogg.se ändå, här vet man vad man får liksom. får se om blogghumöret infinner sig bara.

nåväl, mycket händer i livet. just nu är det flytt på G och det har jag/vi sysslat med ända sedan vi kom hem från en underbar solsemester på mallis. visning imorgon och alla mina grejjer var tvungna att skeppas iväg + att jag måste grovstäda heeela läggan och det är inte liiite skit som ska bort och skrubbas väck. men man får väl stå sitt lilla kast när man skitit i lägenheten i 2 månader. bra när man är dammallergiker också. har varit förkyld/allergisk i en månad snart.

nu ser man slutet på allt. känns som en evighet sedan man skrev på kontraktet men efter visningen imon är det bara en liten städning till strax innan jag lämnar över nycklarna och sedan börjar det roliga!

det är förövrigt soligt väder i Gbg idag till min otur men snart ska jag bege mig ut i eftermiddagssolen, träffa en vän över en fika och sedan min bfriend. släpa med honom hem och tvinga honom städa istället för att sitta på ett itcafé och tönta sig.

c ya, pussenhey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0