sen onsdag, tidig torsdag

bara 5 dagar kvar sen lämnar jag det här råttboet. det ska bli så god damn skööönt!
bävar lite inför imorgon då jag ska upp jättetidigt och städa de allra platserna i den här lilla läggan och sen kommer en gubbe hit och kollar så allt är snyggt och prydligt. räknar alla hål i väggarna, drar fingret längs med listerna och kollar avloppen. sedan blir det några timmars jobb och sedan en liten miniutgång med mina favvotjejer. längesen man träffade dem på tu man hand nu.

är aspepp inför juli månad. känns som om det kommer bli en bra månad. inte alltför mycket jobb, en hel del nöjen ska pressas in och sedan småland i en månad (om jag inte blir fööör sönderuttråkad det vill säga)

måste säga att det är förbannat tråkigt att vara själv. CG sover hos sig inatt och jag ska självklart stanna kvar här och vara med på besiktningen imon bitti. han ska dessutom till tandläkaren. längtar så efter att ingå samboskap med min kärlek. det känns som om jag håller på att räkna ner till vårt bröllop haha. lite stort känns det. känns lite mer på riktigt. känns lite pre-engagement typ. vill alltid att du ska vara min och att jag alltid får vara din baby. hoppas du sover gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0