söndag

dagarna sniglar sig fram. vill flytta nu. vill få tillbaka mina kläder igen så jag slipper gå i samma gamla.
vill få in rutiner igen och laga riktig och nyttig mat. just nu lever vi på hämtmat = skräpmat och en jävla massa godis hela tiden. fattar inte vart detta sötsug kommer ifrån. är iallafall sjukt trött på det nu. har varit en givande helg på många plan. har tjänat in massa pengar och firade ju midsommar i förrgår. vi var på en trädgårdsfest som sagt med tält, infravärme, grillat, jordgubbar och lite dricka. lite nytt och lite bekant folk var där och det spelades lite kubb. men jag ställde inte upp, frös för mycket så jag och syrran hade våra bestämda platser vid infran. mysigt var det iallafall!

ska alldeles strax bege mig till jobbet och avsluta både helgen och veckan med att inkassera lite pengar. måste säga att det är liiiite roligare att gå till jobbet numera efter min lönehöjning. nu vill jag bara att lönen ska komma så jag kan börja spara igen och börja planera inför inredning i nya lägenheten. fan va jag känner mig gammal när jag snackar om detta haha.

hoppas er midsommarhelg var göjje. time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0