torsdag

igår var första arbetsdagen efter min lilla semester och efteråt hade jag så ont i rygg, axlar och fötter. det känns att man varit på semester med andra ord. som att slängas ur hängmattan rakt in i stressen på bara några sekunder.
något som gjorde mig glad var mitt lönespec. som kom igår. fick största lönen någonsin och det passar så jäkla bra just nu!

imorgon är det midsommarafton, överskattad helg tycker jag men hey. syster kommer ner från Sthlm och så ska vi på trädgårdsfest imorgon. tänkte ha på mig en tunn sommarklänning men som vädret ser ut nu är jag inte säker på om det kommer hålla. har majoriteten av mina kläder nerpackade i lådor borta i Landvetter, buhu. lägenheten är nästan helt tom, det ekar när man pratar och det finns inget att pilla med. ska ta lite bilder. ser ut som när jag flyttade in hit i princip. har inga sladdar eller något nu eftersom de är nerpackade och när jag flyttat in i nya lägenheten ska jag fixa till det samt fixa iordning den här bloggen. den ser lite småtråkig ut nu.

nu ska jag handla en snabbis och sedan mysa mitt förkylda lilla arsle tillbaka till sängen. väntar på christoffer och sedan ska jag träffa storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0